إعلان على الهواتف
مساحة إعلانية

الأحد، 6 يناير 2019

الدرس التاسع :- [أيه الفرق بيــــن الـ Brands + أيه الـ Brands]

الدرس التاسع :- [أيه الفرق بيــــن الـ Brands + أيه الـ Brands]

تـمـــام
الـــــــ Brands  
أيه هيا الـ Brands  :((
بوص دي زي مثلا وسااام كدا وسام شرف
وتفرقه يعني طبقااااات
يعني انا صاحب شركه  
وعندي حساب وليا كريدد فالبنك 
هيبقي أنا زي الموظف اللي شغال عندي ؟! وعنده حساب فالبنك 
مش بس للفشرخه او كـ اسم لأ
عشان انت عالطبقه بتاعت الـ Signature مثلا عشان تاخدها بيكون حسابك وصل ع الاقل 100 -150 الف جنيه كدا وهيا افضل وارقي نوع من اصدارات الكريدد
طب انا مش فاهم فايدتها ايه لحد دلوقتي 
بنسبه ليك كـ بين فوندر ملهاش لزمه ولا تفرق معاك فشئ بس دي معلومات لازم تعرفها 
امال كـ صاحب كريدد مثلا Signature 
فيسطا بيكون ليك خصومات ع تيكتات الصفر 
بيكون كل بنك عاملك مميزات يقولك احنا لو المطعم الفلاني رحتو هيعملك خصم 80% 
اللللخ بق  وكل براند ليه مميزات يعني كل ما تكون البراند ارقي ليك مميزات اكتر مثلا اشتراكات فالنادي ..الخ يعني :***
ع حسب البنك امثله للخدمات دي
زي ما قولت خصومات ع تيكتات الصفر مثلا
صالات الـ VIP متعدشي مع الي زي حلاتك لامم فلوس الصفر بالعافيه
مساعد مجاناََ يشيلك الشنط القمده
تأمينات 
اسعافات اوليه بمستفيات VIPS
خصومات لمطاعم 
اشتراكات فنادي ألللللخ 
أنواع البراند بس مش بيتعدو كتار جداََ
لاكن انا هرتب اللي اعرفو
1-Signature Card
2-Platinum Card
3-Titanium Card
4-Business Card
5-Gold / Premium Card
6-Classic Card
-----------
ودول الطبقه المكحرته يعني معرفشي ترتيبه مالصراحه لاكن اللي ليهم مميزات وكدا اللي فوق ع ما اعتقد 
Electron
Prepaid
Corporate
Infinite
Cash
Purchasing
Virtua

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

مساحة إعلانية
مساحة إعلانية